Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Катруца Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Катруца Н. Синтоїзм, буддизм і конфуціанство як джерела формування освітньо-виховної системи Японії [Електронний ресурс] / Н. Катруца // Історико-педагогічний альманах. - 2011. - Вип. 2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2011_2_11 Розкрито основні етапи й особливості становлення освітньо-виховної системи Японії. Доведено, що впродовж усієї історії існування японської педагогіки основний наголос ставився на формуванні моральних якостей японця, його саморозвитку, самовдосконаленні. Розкрито роль національних виховних традицій. Проаналізовано феномен самурайства, його сутність і значення для сучасної виховної системи. Акцентовано увагу на окремих негативних тенденціях у системі сучасного японського виховання.
|
|
|